Då fick ni de klart för er! 20/5

Sista skoldagen idag då för denna vecka.
Himla skönt måste jag säga :)
Dock så vet jag inte riktigt vad som händer nu när man har ett litet lov.
Eller ja på fredag så ska jag jobba, men annars så vet jag inte :)
Får se vad vi hittar på ikväll ..

Just nu sitter jag i klassrummet och nästan väntar på att lektionen
ska börja så man får sluta någon gång.
Men tyvärr så är de 2 timmar innan vi slutar.


Hur kan denhär byn vara så hemsk på skitsnack.
Jag fattar inte var allt folk får allting ifrån.
För just nu så verkar många tro att jag hatar dom,
att jag hittar på en massa skitsnack och mycket mer.
Men då kan jag ju berätta hur de är.
Jag snackar inte skit om någon, eftersom att jag inte hittar på någonting.
Men däremot så säger jag vad jag tycker och tänker om
både saker och om folk.
Jag skiter sen i vad andra tycker om de, men de jag tycker
ja de står jag för..
Sen så hatar jag inte någon heller, för de har jag ingen anledning till,
inte då vad jag vet i alla fall.
Men däremot så tycker jag om folk mer eller mindre
och enligt mig så har jag mina anledningar till de.


7 månader idag! ♥               

Kommentarer
Postat av: LoEm

Titta gärna in på mina bilder som jag precis fotade med kameran :)

2009-05-20 @ 23:34:24
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/tonight.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0