Nya dofter för den som är intresserad ! 13/5

Idag har man jobbat, från 9 till 17.30.
Har varit ganska lungt ändå, lite otrevliga kunder sådär,
men annars har de väl varit bra.
Alla dagar kan ju inte vara bra.
Theres från scandinavian cosmetic kom idag och visade oss några
nya parfymer som kommer att komma :)
Så ni som är sugna på någon ny doft så kommer de att komma,
både i herr och dam. Från, Naomi Campbell, Boss och Lacoste :)

För en gångs skull så tyckte jag faktisk om Boss damdoft,
jag brukar annars tycka att dom luktar så himla stark, men inte denhär.
De är en sommardoft av XY och så kommer en sommardoft av XX också.
Så passa på att köpa någon av dom medan det är sommar :)
Tänkte att jag skulle lägga in nå bilder på hur dom ser ut de olika parfymerna.
Dock så hittade jag ingen på den nya Lacoste men.

                         
Boss in motion (orange)      Boss XX( Dam)           Boss XY (Man       

   
 Naomi With Kisses


Ikväll har vi varit förbi hos Jim L ett tag och kollat vad han gjorde.
Sen blev de så att vi for till Nystrand till Jim J där han och en massa
annat folk satt och grillade och drack öl.
Jävlar vilket smäll det blev, nån la på en oöppnad öl på elden,
sen lät vi den ligga där ett tag, smällde lite grann sen,
men då börja de bara pysa, så jaja. Blev inge mer med de.
Sen var Jim och skulle fixa till ölen så den slyta pysa någon gång,
sen hann han bara sätta sig ner så small det uta helvete,
botten från ölen for iväg och alla vedklabbar som låg i tunnan
flög upp och landade lite överallt, bland annat på shögges bil.

Imorgon blir det att jobba mer, var inte tänkt så från början,
men då blev en sjuk så då fick jag jobba.
Tur för mig, otur för han :)
Så denhär månaden blir det nog en hel del pengar som rullar in,
har jobbat ganska mycke denhär månaden för att ändå gå skola.
Så ja, inte känns de så dumt :)

Men nu ska vi gå och se tv, sen lägga oss och sova :)



Kul att folk tar åt sig, utan att man ens skriver om dom :)
Haha ja, denhär byn säger jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0