Trassla ihop sig! 28/5

Då ligger man i sängen så himla skönt må jag säga.
Jobbade ju som sagt ikväll från 4 till 9.
Vart ganska mycke folk där efter vårparaden,
men de var bara kul så man slapp döhänga och göra åssit.

Efter jobbet for jag hem och ta mig en stund.
Sen blev de så att jag och mamma städade lite och pysslade på.
Har fått nya krokar av henne (eller hennes gamla) att hänga upp halsband med,
så nu slipper dom ligga i smyckeskrinet och trassla ihop sig.

Har även hunnit vara med Sandra en liten stund idag,
hon fick följa mig och käka pizza för jag var så jävla sugen,
men när jag väl fick den, så blev jag less hyffsat fort
och spymätt, men ändå så små åt man eftersom.


Imorgon blir de att fara upp till min stuga, Jag, Jonte, Sandra och Niklas :)
De blir nog en trevlig helg skulle jag tro :)
Dom ska ta upp husvagnet och så och vi sover i stugan.

Men men, nu ska jag sova, känner mig inte riktigt frisk
så lite sömn för mig vore nog inte helt fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0