Undertiden tog jag en liten cykeltur! 7/5

Har nyss suttit och kollat på vänner och undertiden
tog jag en liten cykeltur. Han ungefär en halvmil, sen vart jag less.
Igår blev det mer, då blev de väl nästan två :)
Men det blir att cykla mer sen efter middan.

Imorgon far mamma och pappa bort, igen :)
Då blir det neråt i Sverige, mot Stockholm tror jag.
Dom ska och hämta en bagge, eller pappa ska
och mamma följer med.

För oss är jag inte säker på vad det blir, men på Jonte
lät de som att vi skulle till Boden till Mats och sova där,
ja jag vet inte riktigt.
Sen på Lördag blir de då Vidsel i alla fall.
Ska dit och gratta Emelie och ge hennes sin present :)

Jo förresten, hur glad tror du inte jag blev när jag kom hem!
För kan du gissa vad mamma hade hittat som hade tinat fram
från snöhögen?
JO MIN KAMERA!
Men jag törs inte lova hur den funderar, eller den går att slå på
och mina gamla bilder är kvar,
men när jag tog kort blev de bara suddigt,
troligtvis är det nog vatten någonstans. Men nu ligger den på tork
och jag verkligen hoppas att den kommer att fundera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men härligt att hon hitta den :):)

2009-05-07 @ 17:23:47
Postat av: Idah

Haha, bra Elin! :) Äntligen!

2009-05-07 @ 19:58:16
URL: http://whoisidah.blogg.se/
Postat av: Idah

Haha, bra Elin! :) Äntligen!

2009-05-07 @ 19:59:10
URL: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0