Spackel sitter fast på mig! 9/5

Sådär, då var håret fönat och plattat
och även lite spackel sitter fast på mig i ansiktet.
haha!

Blir snart att börja bege sig mot Vidsel, men först ska Jonte göra klart i Volvon.
Sen bär de av!
Blir att äta middag där, grillat och nå. HImlar vad gott :)

Blev en storstädning imorse, tänk vad man hinner stöka ner under en dag
när inte mamma är hemma. För man lagar ju middag,
då blir saker smutsigt, sen åt vi nå mackor igårkväll, dick då me
och så imorse till frukost, ännu mera disk :)
Men nu står de så fint i diskmaskinen som jag har tömt.
Har även städad lite på min toa och lite i rummet.

Men nog om de nu.. Nu ska jag slå in en present till och sen se om hajn är klar,
skriver väl mer ikväll :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0