slå en pling ? :) 22/5

Shit vilken stressig dag de varit på jobbet idag..
Har nog aldrig kommit så mycket  varor på en gång som de gjorde idag.
Och som du kanske vet så har vi inte så värst stort lager, inte på övervångningen
i alla fall.
Så ja, de flesta varor står ute i butiken och det är ingen lek att packa upp allting.
Tror de kom kring 8 lastpallar med grejer idag och de är mycke.
Så jag ska jobba imorgon också och så ska vi jobba måndagkväll,
blir då att packa upp alla grejer så att de inte är så hemskt till vårparaden.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag vill hitta på något,
men jag vet inte vad jag skulle ha gjort.
Jonte är påväg till Boden för att supa.
Jag vet inte vad alla gör heller, eller ja några vet jag, men dit ska jag inte så.
Blir väl bara att sitta hemma då, kul eller nå..
Så om du inte har något att göra så kan du ju slå en pling eller två :)

Men nu ska jag väl ... se tv eller nå sånt..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle ringa om jag hade pengar ;)

2009-05-22 @ 22:07:21
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0