Rakt på käften! 11/5

Måndagkväll, sitter nu hemma.
Har varit hos min syrra Monica hela kvällen och lekt med Lisa och Martin.
Efter de blev det att fara till Joel och kolla när han sålde bilen.

Imorgon blir det jobb, eller först en lektion (idrott)
sen blir de raka vägen till Gårdings för att börja jobba.
Sen på onsdag så blir de också jobb, men då blir det riktigt hela dagen,
för då har jag ingen lektion alls.
Sen torsdag då är jag ledig, så får se vad som händer då :)
Och efter de så är de ju bara en skoldag kvar och det känns himla skönt!

Men ihelgen har jag ingen aning om vad som kommer hända.
Är sugen på att hitta på någonting, men jag vette fan vad!
Nåja, är man nog sugen då också så alltid hittar man väl på nå!

Snart blir det att börja på gymet för mig, jag och Sandra ska börja träna.
Och det hoppas jag ska hålla i sig, måste bara få tummer ur röven och
beställa mig ett kort. Nåja, vi har planer på att göra det imorgon, hoppas
bara att jag hinner det även om jag jobbar :)

Men men, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0