Munnen, minen, händerna, ja allting är borta! 2/5

Nu sitter man i Vidsel och gör inte så mycke.
Har varit ute en sväng och åkt lite 190i annars inte mycke.
Idag har jag jobbat och det gick riktigt bra.
Men dock var de grymt mycke folk, vi var 4 pers på vardera avdelning
och ändå hade man fullt upp hela tiden. .

Hade tänkt fara på crusingen ikväll men det blev inte,
för vi har ju ingen bakruta på mercan och så ville inte Jonte
köra för han ville vara full, vilket alla andra också ville!
Så det blev att stanna kvar i Vidsel.

Att folk inte kan hälsa fast man inte gjort dom eller någon annan någonting.
Ja det är konstigt, men vi lever ju i en by och den är ju som den är.
Så egentligen förvånar det mig väl inte.
Men jag tycker bara de är så störande.
Bara för att inte jag är kompis med deras kompisar,
så ska dom väl ändå kunna hälsa.
Men inte de inte...

Jag har öron, jag kan se och jag kan räkna matte.
Så jag kan räkna ut 1+1.
Jag vet vad du tänker och jag vet vad du vill.
Men allting du gör blir bara så fel!
Ingenting blir som de var tänkt.
Handlingarna går alldeles för fort
och du vet inte ens vad du gör.
Tänk först, säg sen och handla utifrån vad du sagt!

Så ska du nog se att det går mycke bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0