Luleå imorgon! 4/5

Nu var de skola, igen . . .
Har just haft lunch, var spagetti och köttfärssås,
och inte ens de är lika gott som förr.

Soligt ute idag, så när man har slutat blir det väl att ligga ute och sola!
Sen funderar jag på att fusk sola mig lite ikväll också, men jag får se.
Är säkert för lat för de.

Imorgon fyller Emelie år (Jontes syster). Men tyvärr kan vi inte fara dit,
eller inte jag. För jag ska till Luleå på färgkurs, får se vad det har att ge.
Förhoppningsvis mycket, känner att jag måste fräscha upp mitt minne
en aning. Minns nästan ingenting alls!
Och på onsdag ska vi till Piteå för Hugo fyller år!
tror han fyller 7, börjar bli stora pojken :)

Annars händer det väl inte så himla mycket,
dagarna flyter på. Man träffar vänner och fiender.
Så dagarna är väl så som de brukar vara i denhär byn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0