Lördag! 23/5

Idag har man jobbat, var lite lugnare idag och de var skönt.
Men då blir de att jobba på måndagkväll istället från 18-21
då ska vi packa upp alla varor som kommit som inte har hunnit
bli uppackade ännu...

Igår var det fredag:
Min älskade karl var i Boden och Luleå och drack öl me nå killkompisar
och jag var kvar på byn.
Blev så att jag åkte raggen och så med Lovisa,
var ju nått tag sen man var med hon, tror de är drygt 1,5 år sen.
Men de var trevligt i allafall :) Skönt att de inte finns någon "stridsyxa"
mellan oss längre :) haha
Vi skjutsade lite folk som var fulla och så.
Sen kring halv 12 hoppade jag av vid Lomtjärn för att gå hem,
men de blev så att jag stannade där ett tag och surra med några gamla kompisar :)
Trevligt de med :)
Kom hem kring 12 och då la jag mig och sov.
Sen kring 4 kom Jonte hem. Han sa hej, la sig ner och somnade i princip
på en gång. Men de skulle nog jag också ha gjort :)

Ikväll har vi inte gjort någonting alls. Sov middag i tre timmar
sen jag kom hem från jobbet..
Sen har vi bakat Pizza och dom blev jättebra.
Efter de blev de att se TV och smälta maten, sen blev de att duscha
och nu har vi legat i sängen och slöat i en timma.
Hade tänkt göra nå gott snart så vi kan mysa framför TV:n,
blir nog vattenmelon och någonting annat :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer,
men kanske blir det att ta en fika med Emelie och surra lite om
ditten och datten. Ja vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0