Kvällen hos Idah! 7/5

Jaha läggdags snart då.
Men ikväll har jag hunnit med mycket,
-Vara till VIdsel och hälsa på där,
-Plugga på medicinsk grund provet
-Fara till vistträsk och hämta nå bildörrar
-Färga håret
-Cykla
-Klippa mig
-Och då städa, som inte är allt för ovanligt att jag gör :)

Men nu ligger jag i sängen som alltid annars när jag är vid datorn.
Måste låta som att det är de enda jag gör, men de är de inte.
Oftast inte i.a.f.

Måste ta och ladda upp några bilder sen februari snart,
för som sagt så har jag ju fått tillbaka min kamera
och alla bilder är ju kvar :)
plus några nya, men de är bara skräpbilder.
Så från kvällen hos Idah kommer snart synas här eller
på min pixbox: welin.pixbox.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0