Kanske domdär kilona är borta kring juli ? 25/5

Idag har det varit en hektisk dag, slutade skolan en timma tidigare faktiskt,
och det var nog tur :) Så jag kom hem kring halv 3.
Var som sagt på skolan, sen for jag på Tidlöst och bokade en klipptid,
efter de for jag hem, kokade tee och såg lite TV.
Sen tog jag cykeln och cyklade till Sandra sen for vi på gymmet.
Vi gymmade till drygt kl 4 sen surra vi ett tag och tog en rök.
Cyklade sen hem, åt lite middag, böt om och sen bar de av igen
till Jobbet, där har de också varit hur mycket som helst att göra.
Jag och Anna var ett "lag" så vi tog hand om alla Fiskars grejer,
så nu hänger spadar, krattor och annat sådant så fint på väggen :)


Imorgon är det tisdag, börjar 8.10 och går till 3 tror jag.
Sen har jag och Emelie pratat om att gå ut och fika och surra
imorgon så då blir de mest troligt att göra de efter skolan.
Sen på kvällen vet jag inte vad som händer, men jag är sugen
på att fara och träna igen, känner mig väldigt peppad nu ;) haha!
Man vill ju hinna gå ner sina kilon innan sommaren riktigt är här,
så alltså, innan juli så ska jag ha gjort det,
förhoppningsvis i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0