Inge träningsverk! 15/5

Blev inte att skriva nå blogg igår, jag hade helt enkelt fullt upp.
Först jobbade jag till halv 6, for då hem och åt,
sen var det bara byta om och sen for jag till badhuset för
att fara på gymmet med Sandra. Så nu blir de at köpa ett gymkort.
Jag tyckte att de var riktigt kul :)
Men det kändes tråkigt, för jag hade inge träningsvärk idag.
Tycker om när man har de så att man verkligen känner att man har tränat.
Nåja, de kommer kanske senare.

Nu är man på skolan efter att ha varit ledig i 3 dagar.
Shit så skönt de är att slipa skolan några dagar,
dock så har jag ju jobbat men de skadar ju inte.
Längtar tills jag får min lön.


Nu ska 740:n säljas, så är de någon som är sugen på att köpa den ?
6000 ska han ha! Den går bra och är hyffsat fräsch enligt mig.
Och så är de inget as kan jag säga. För jag är gode skeptisk
till beggade bilar :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0