Hemma efter en bilfärd

Sådär, du var man hemma då efter en bilfärd.
Har varit med Sandra & Niklas och följt till hans
mammas och pappas stuga och hämta deras husvagn.
Så har väl i princip bara åkt bil, men de kan vara trevligt de me :)

Så var skulle man ha gjort nu då ?
Om jag de visste, är inte sugen på att göra någonting alls.
Har ont i huvet och är trött.
Men när de är fredag käns de så hemsk att sova bort kvällen.
Så jag väntar nog någon timma med de.

Är så himla sugen på chips, pizza, läsk, godis.
Ja allt som är onyttigt med andra ord.
Men nä, nu är de slut med sånt för min del.
Så jag kanske gör mig en ägg macka eller något sånt.
För jag känner verkligen att jag är hungrig :)

Imorgon blir det Vidsel och de låter bra tycker jag!
Alltid lika trevligt att fara upp dit.

Men nä, nu ska jag hitta på nå att göra.
Min karl är ute och skruvar i bilen med JIm och Joel.
Nåja, hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: LoEm

Nu har jag startat veckansblogg igen. Vill du bli veckansblogg? Kommentera då i inlägget "You".



Lycka till!

2009-05-08 @ 23:47:45
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/you.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0