Godnatt alla älvsbybor! 4/5

Ikväll har jag inte gjort mycke alls.
Städade direkt när jag kom hem, sen fick jag ont i huvet, igen ...
Så det blev en tupplur för mig, en ganska lång en, sov från
6 till halv 10 ungefär. men skönt var det.
Sen färgade jag håret, skulle bli Califonia blont eller nå sånt,
typ guld blonda slingor.
Men tror du det blev de, nä, såklart inte, vitt och orange blev det,
så nu blir det en sista färgning, men inte blont denna gång utan ljusbrunt.
Sen får jag nöja mig så, ska även boka en klipptid, för mitt hår ser
ut som en rishög!


Veckans planer:
Tisdag: Skola (idrottsundervisning, prov i medicinsk grund) , Luleå på färgkurs
Onsdag: Skola, Piteå på 7 års kalas
Torsdag: Skola, Vidsel troligtvis på 15 års kalas
Fredag: Skola
Lördag: Vara med Niklas och Sandra
Söndag: Ta det så lungt som möjlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0