Från hat till kärlek så fort! 6/5

Nu är nästan all snö borta, men regnigt och kallt är de ute.
Hade hoppats på sol hela veckan ut, men så blev det inte.
Funderar på att göra lite skolarbete så man får det gjort, men det kändes himla jobbigt.
Är så fruktansvärt less skolan så det finns inte.
Vill börja jobba nu.
Och påtal om jobb, jag är väldigt osäker på om jag verkligen går rätt program.
Eller det vet jag att det gör jag inte. Skulle hellre vilja jobba med barn men som jag känner nu så
är de på en affär jag vill jobba. Var ju på kurs igår och ja, jag trivs verkligen med mitt jobb.
Tycker det är intressant och roligt att jobba.
Sen när vi säljer så mycket olika är det ännu roligare.
Och att hjälpa människor eller jobba med människor,
det är nog de bästa. Skulle aldrig klara av att jobba på ett kontor.
Sitta och kolla i papper hela dagarna och kanske prata i telefon.
Nä, huvva!


Men nu ska jag gå och börja laga nå mat.
Blir en tidig middag idag eftersom att vi ska till Piteå!

-elinjohansson:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0