En helg i stugan! 31/5

Sådär, då var de söndagkväll och hela helgen är i princip över.
Vi har varit i stugan hela helgen med Sandra & Niklas och trevligt har de varit.
Dock så har vi inte gjort så mycket, men vi har i alla fall,
grillat, kollat när hundarna har badat, spelat kubb, spelat badminton,
sett lite film och såklart, käkat en massa onyttigheter.

Så de är helt enkelt hur våran helg har sett ut..
Hur har din helg varit och vad har du gjort ? :)


♥ Idag är de ju Mors-dag så jag har såklart grattat min älskade mamma,
hon är verkligen världens bästa mamma, även om vi har våra duster.
Men jag älskar henne och det kommer jag alltid att göra!


- För ett tag kändes de som att allting var borta,
jag kände mig fri utan bekymmer,
men nu har allting återvänt och jag vet inte vad längre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0