Duscha eller göra frukost! 24/5

Då har vi vaknat då! Skönt att sova ut lite och itne bli väkt på morgon.
Funderar om jag ska gå och göra nå frukost, eller om jag ska gå och duscha.
Nog för att jag ska göra båda sakerna, men vet inte vad jag ska göra först :)


Söndag idag och de betyder att det säkerligen inte händer så mycket!
Kanske fara ut på byn en sväng och kolla om det händer nå.


Eller egenligen så skulle jag borda fara på gymmet, men jag gissar att
det inte är öppet idag heller, jag får väl ringa och höra.
Men jag får säkert inget svar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är helt och hållet upp till dig vad du vill tro och om vem du vill tro saker, men du vet precis lika bra som mig att allt man hör i norrbottens pärla inte stämmer och jo jag tycker precis vad jag vill om dig, jag tycker inget illa om dig, har heller aldrig gjort.. Och min "kompis" som jag vet vem du menar har nog faktiskt ingen aning för jag har inte öppnat min mun ang oss två, den enda som vet nånting om din och min `vänskap` och hur saker och ting gick till är min egen mamma.. Men hur som helst, jag orkar inte bry mig, det enda jag egentligen ville ha sagt var att jag inte ens har pratat med någon om varför vi inte umgås, folk har väl egentligen ingentinge med det att göra, iaf inte om du frågar mig..

2009-05-24 @ 15:42:10
Postat av: Sandra

Jo de gick jätte bra =D

2009-05-24 @ 16:40:36
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi ringde dig nyss men du svara inte, vi tänkte höra om ni ville följa och äta på PP?

2009-05-24 @ 17:10:14
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0