Blir nog ett roligt projekt! 6/5

Godmorgon, nu var man äntligen vaken :)
har legat och snoozat ett bra tag nu.

Idag ska vi till Piteå hela familjen, Hugo fyller ju år så vi
ska dit och gratta han :)
Annars händer det nog inte mycket idag ;)
Eller vi ska vara med i någon film som OP3;orna håller på göra,
vi ska vara patienter och OP2;orna dom ska ta hand om oss,
mata oss, ta blodprov och hjälpa oss upp ur sängen :)
Blir nog ett roligt projekt :) haha

Jag har blivit ganska dålig på att uppdatera min blogg,
men jag ska försöka att bättra mig :)

Kommentarer
Postat av: En av Op3 ¨L¨ ;)

Ni var jätte duktiga! Helt klockrent när du var förvirrad :) Tack för att ni ställde upp.

2009-05-07 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0