Bara om jag är dina vänners vän! 21/5

Då var man hemma från Vidsel då.
Har nyss duschat så man blev lite fräschare ..
Nu sitter jag och funderar på vad vi skulle ha hittat på.
Dom flesta är tydligen och fiskar, men vi har då inga fiskespön
så de kändes inte så givande att fara till dom.
Och vad ni resten gör de vet jag inte ? :)

Imorgon blir det jobb så kan inte vara uppe allt för länge ikväll,
jobbar till halv 6 och sen har jag helg igen och efter de skola
och så jobbar jag igen på tosdagkväll,
då är de ju kvällsöppet på byn för er som inte visste de :)
Till klockan 9 är de öppet då, de är vårparad då åde.
Så då kan ni ju he er ut när de för en gångs skull kanske
händer nå här i Älvsbyn!


Jag vill kunna hälsa på mina vänner
på de jag inte har någonting emot,
på mina gamla vänner
och folk som bara finns där runt omkring mig.
Men de går inte, inte i denna by,
allting blir jämt bara så fel.
För visst är de så, man kan ju inte hälsa på någon
som ens vän inte är vän med,
en människa som ens vän inte tycker om.
Då är man ju en idiot och kan dra långt åt helvete,
för visst är de så,
man måste ha samma vänner som sina vänner ?
Jag tycker bara de är så hemskt och så tråkigt ..



Kommentarer
Postat av: Linnea K

Tydligen så är det så att man måste vara vän med sina vänners vänner, jag är vän med dom jag tycker om och jag har inget emot att bli vän med dom jag uppfattar som trevliga :)



Men samtidigt är det svårt från en början att veta om dom verkligen är ens vänner och inte falska.



Kände bara för att skriva vad jag tycker :)

Ha det bäst! (:

2009-05-21 @ 23:23:32
URL: http://liiinneaaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bra att du jobbar när de är kvällsöppet =) då kan jag komma och kolla på lösnaglar =P Bäst du läser på ordentligt så jag köper de bästa ;)

2009-05-22 @ 00:14:59
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0