wipeout! 15/3

Det har varit en mycket trevlig kväll. Hoppas att det varit det för dig med.
Mycket surr och sådant. Men det kan behövas ibland!
Nu ligger jag i sängen och väntar på att min karl ska duscha klart så vi kan se wipeout.
Sen blir det att sova ..

Du tycker att andra är nyfika men vad är du inte själv.
Du lever för att få veta vad som händer i folks liv.
Att sitta inne en vecka utan kontakt med yttervärlden
skulle betyda undergång för dig.
Du tycker att folk skvallrar och lägger sig i andras val som
har med deras liv att göra.
Men det är väl för fan det du också gör?
Alla skvallrar någon gång,
även jag, för ingen är perfekt.
Men jag skvallrar i alla fall inte vidare saker som är hemliga,
Saker som någon av mina vänner sagt till mig i förtroende ..

I will always be by you're side !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0