vecka 26,28,29,30,31,32! 26/3

Är hemma nu efter en väldigt dryg skoldag.
Har haft utvecklingssamtal idag, och ja det gick väl inge vidare.
Det mesta var som jag anade, men jag har för fan IG i medicinsk grund och svagt G i Svenska.
Och det måste jag säga att det trodde jag inte.. Fattar inte hur fan jag kan ha IG i medicinsk grund,
jag är en av dom få som pratar, ställer frågor och diskuterar. Sen har jag kunnat en jävla massa faktiskt,
har väl mest gissat, men det har hur som helst varit rätt. Så ja, jag förstår inte riktigt..

Sen så har jag varit in på Gårdings också och det blir så att jag jobbar Tisdag, Torsdag på påsklovet,
vecka 26,28,29,30,31,32 hela veckor, alltså från måndag till lördag fulla dagar och så vecka 27, 2 dagar.
Sen sa Anna att det kommer nog bli så att jag får jobba en hel del Lördagar också här framöver och ja, det gör då inte mig någonting, vill jobba så mycket som det bara går :)

Har pratat med Johan idag och han har tydligen sagt upp sin lägenhet och tyckte att jag och Jonte skulle flytta in där.
Men den går på över 4 i månaden men har man tur som han och får ungdomsrabatt så är det ju lite lugnare, då går den på 2500 kr. Men för oss med ingen inkomst så är det väldigt mycke pengar de. Men jag ska väl prata med min karl så får jag höra vad han tycker. Och jag gissar att det kommer bli ett NEJ! "alldeles för dyrt, " och ja, de har han väl rätt i. För vi har ju ingen fast inkomst ..


Kommentarer
Postat av: Idah

Är du seriös? IG i medicinsk grund?

2009-03-26 @ 19:18:28
URL: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0