Får se vad det blir! 27/3

Skola då, och strax så börjar min lektion med Ulrika.
Tror att jag och Elina ska skriva om Malaria och HIV/Aids. Får se vad vårat slutresultat blir :)
Hoppas att det blir bra i alla fall.
Ikväll blir det kanske att dricka lite alkohol för mig med inte för Jonte.
Men det återstår ju att se, beror ju på vad allt folk ska göra. Får väl höra mig för helt enkelt.

Gud så härligt, att det äntligen har börjat bli lite sommar.
Har längtat tillbaka till sommaren ändå sedan första snön kom och nu så
har den tillslut börjat komma tillbaka. Men tyvärr så är det nog ett tag kvar.
Finns så mycket jag skulle vilja göra i sommar,
men då jobbar jag ju så det blir nog inte att göra så mycket.
Typ sova, jobba, äta sova.. Ungefär som förra sommaren då med andra ord :)

Men nu ska jag fortsätta hålla på med mitt sjukdoms jobb, tyvärr är inte Elina här så det blir att jobba själv..
Nåja, hejdå, skriver väl mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0