Storheden! 24/3

Sitter på skolan nu och lyssnar på några redovisningar i medisinks grund.
Ganska intressant, men det är inte så lätt att lyssna på någon som pratar jätte fort och mumlar.
Så redovisningen som är just nu är väl inge vidare.
Har haft idrott imorse och då var det skidor.
Men det gick inge vidare, för jag fick skavsår nästan på en gång.
Så jag kunde tyvärr inte åka nå skidor.
Huvva så hemskt! haha!

Idag är det Tisdag och det blir nog så att jag ska fara till Luleå ikväll. Kanske blir det att gå en sväng
på Storheden på H&M eller nå sånt :) Finns mycket som jag skulle vilja ha,
men vet inte om pengarna riktigt räcker till, dock så kommer  ju pengar in på kontot denna vecka.

Nu har jag nog bestämt mig, jag ska bli ljusbrun och så ska jag klippa mig en lite roligare frisyr :)
Är så himla less på hur jag ser ut i håret.


Kommentarer
Postat av: Terese

man kan ju gissa vem det var som redovisade hahaha ;>

2009-03-24 @ 13:15:51
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0