Det gick ingen nöd på mig! 25/3

Och nu var det kväll igen. Snart dags för att gå och sova, men inte riktigt än. Kom nyss hem från Jim i alla fall.
Trevlig kväll, med en massa fika, tårta och skratt :) De var Jag, Jonte, Jim, Skeatz och Simon! Var med andra ord den enda tjejen där, men jag är väl van sånt så de gick ingen nöd på mig.
For ut en sväng på byn innan vi for hem och där var polisen, som vanlig nu för tiden.
Men ibland kan jag inte förstå, för då kan dom vara ute hela kvällarna på vardagarna men på helgerna så är dom inte ute nå. Borde det inte vara så att dom är ute då istället för hela kvällarna på vardagarna. För det är ju faktiskt på helgerna som det mesta händer!
Imorgon blir det att fara och äta palt hos farmor, inte dumt alls. Men jag är faktiskt inte så sugen på palt, men jag kan nog få ner någon i alla fall !

Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder från ikväll! Men mer kommer på min pixbox! welin.pixbox.se

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0