Snart fyller min älskling år! 26/3

Nu ligger man i sängen, har varit en konstig kväll, med blandade känslor.
Men slutet gott allting gott. Tur det i alla fall, för annars vet jag då inte vad jag skulle göra!
Nåväl, när det hela är löst så behöver jag ju inte tänka eller skriva om det någonting mer.

Har då ätit palt ikväll och det var gott, trots att jag inte var sugen på det. Åt 3 stycken,
men det berodde väl på att jag inte ätit någonting annat idag, går ju knappt att äta skolmaten nu för tiden.
Det är som att man gruvar sig för att gå dit för att man vet ändå att man går hungrig därifrån.

Imorgon är det Fredag och jag vet då inte vad som händer för oss.
Kanske festa, hälsa på någon eller bara ta det lungt, ja det återstår att se.
Vad ska du göra imorn? om du inte har nå för dig kan du ju höra av dig på ett eller annat sätt
så kanske vi kan hitta på nå! :)

Nu är det inte så länge kvar tills min älskling fyller år. Så måste ta tag nu och baka litegrann,
och bestämma vad jag ska göra för tårta och allting. Är så van att mamma gör allt dedär men nu
är hon ju sjukskriven så då blir det så att man får göra det själv då helt enkelt!

Men nu ska vi ta och lägga oss och sova, så God Natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0