Tårta och annat gott! 31/3

Sitter nu på skolan och dricker lite kaffe. Gott med sånt och så brukar man bli lite piggare också!
Kan behövas för jag var himla trött imorse, ville inte alls stiga upp ur sängen där det var varmt och mysigt.

Hade idrott på morronen och det var faktiskt kul, vi spelade badminton och kul var det.
Längtar till de varma sommardagarna då man kan vara ute och spela sånt!

Imorgon fyller ju Jonte år så då blir det tårta och annat gott. Och säkert en hel del presenter också till han :)
Hans mamma med familj kommer nog på lördag så då blir det med kalas.

Sen har jag pratat med Marjalena och jag behöver inte göra om mitt IG prov
ska istället göra en muntlig redovisning om andningsorganen.
och då kommer jag att få minst G.. Kändes ju bra de! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0