Sålt Saaben! 3/3

Ikväll har vi inte gjort så mycket, städat ur Saaben och sålt iväg den!
Sen for vi till Jontes pappa och var där ett bra tag. Satt där och surrade och fikade en semla, inte dumt :)
Och nu är vi utan bil så nu är det bara att traska dit vi ska.
Blir kul att se hur mycket min karl kommer he sig ut, han är ju inte riktigt den som vill röra på sig.
Inte annat än att köra skoter i så fall.Men jag får väl ta och slita ut han! hehe.
Sen har jag även hunnit vara en liten sväng med Johanna :)
Hon var ner på byn en stund för att handla och Jonte skulle ju sälja bilen,
så då passade jag på att vara med hon! Blev dock ingen lång stund, men trevligt i alla fall..
Och nu är vi hemma, sitter och glor på datorn som vanligt i brist på annat att göra!

Blir att fara till stan någon dag med mamma och då i samma veva hälsa på min syster Linda och hennes familj som bor i Piteå :) längesen jag träffa dom! Men hon har tyvärr varit sjuk nu ett bra tag så.. Hoppas bara att hon kryar på sig.

Imorgon ska vi nog och köra skoter upp till stugan, Jag, Jonte och Jim! och kanske någon mer, det får vi se :)
Sen på kvällen blir det nog en tjejkväll, får jag hoppas i alla fall. Se någon film och äta gott, det låter bra de :)

Men nu ska jag höra vad vi ska göra, kanske kolla på en film eller så!


Idag hade jag faktiskt mitt lockiga hår,
eller plattade luggen och de, för den är inge vidare fin i lockigt :)

Nåja, nog för mig nu! Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0