Okänt nummer! 7/3

Och ingen sovmorron denna dag heller..
Hade tänkt sova ut ordentligt idag, ändå tills jag vaknade. Men nä, så blev det inte.
Vaknade över att telfonen ringde kring halv 9, det var nått okänt nummer så jag svarade inte
Somnade om och vaknade efter ett tag igen av att samma nummer ringer, men orkade inte då heller svara eftersom att jag inte visste vem det var.
Sen fick jag ett sms med röstbrevlåda. Men eftersom att jag inte har nå pengar på mobilen så kunde  jag inte lyssna av det.
Sen ringer dedär jävla numret en gång till och då svara jag, då var det Jon från Gårdings som undra om jag kunde komma och jobba. Klockan var då halv 10 och såklart så kunde jag de. Så upp och hoppa, snabbsminka mig lite och sen iväg. Han dit till klockan 10. Jobbade till 2 med Jenny.
Ganska lugn dag, skönt! Så vi surrade mest om lite allt möjligt.

Livet går vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0