Män som hatar kvinnor! 1/3

Söndag idag och helgen har gått ganska fort. Tur att man nu har en hel sportlovsvecka framför sig! Känns skönt att veta att man slipper stiga upp imorgon typ klockan 7 och istället få sova hur länge man vill :)
I Veckan blir det nog att,
• Fara till stan
• Köra skoter
• Fara upp till stugan
• Vara med Johanna
och säkert en massa andra roliga saker :)

Och ikväll ska jag och älskligen fara och se på bio, Män som hatar kvinnor. Jag tycker att den ser ut att vara ganska bra på trailern i alla fall .. Men får väl se om den är lika bra också.

Igår var vi ju som sagt barnvakt. Ja nog är det nog att bara ha barn omkring sig några timmar åt gången.
Man kan bli lite less, men nog är dom söta i alla fall :)
Och inte ens en tår igår, det förvånade då mig. Trodde i alla fall att Martin skulle grina när jag till exempel skulle lägga han för att sova, men icke då, han låg där så fint i sin spjälsäng . Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0