Lev som du vill! 2/3

Nu är jag hemma efter att ha varit på badhuset och badat med Lisa.
Var gode kallt i vattet kan jag ju ta och tala om för dig!
Men hon hade då kul så och det var ju som själva tanken!
Min karl är då ute och kör skoter och har gjort det nu i 4 timmar, ja han roar sig han med :)

Åh vad jag är less denna vinter, jag vill bara ha sommar nu, nu, nu!
Hatar att man ska måsta klä sig för att gå ut. Att det är ett vitt kallt täcke på allting som finns där ute.
Jag vill ha det gröna gräset här nu!

Filmen som vi såg på bio igår " Män som hatar kvinnor "
Den var riktigt bra. Verkligen något som jag kan rekomendera.
Men den var dock väldigt hemsk. Stundvis nästan låg jag ner och vågade inte titta.
Men jag är faktiskt väldigt känslig för hemska scener. Har lätt till att gråta/bli förbannat eller att tycka synd om dom i filmen.Trots att jag vet att det bara är på film.
Men det jag tycker är så hemskt är att det finns ju fakitkst karlar som gör sådär.
Stackars kvinnor som blir utsatta måste jag bara säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0