Kåbdalis! 29/3

Söndag kväll då och vi sitter och myser framför tvn med godis och ser på Wipeout.
Har inte gjort någonting alls idag eller ikväll.
Låg ju gode länge i sängen imorse, klev upp kring 3 åt då en macka och sen ble det tacos till middag.
Och gott var det, det var riktigt längesen jag åt det också!

Imorgon ska gymnasiet till Kåbdalis,
känns kul! Dock så åker jag ingenting men det känns kul i alla fall.
Blir så att vi kommer sitta och sola och äta.
Eller sola och sola, det beror ju såklart på om det kommer någon sol!
Har ju inte sett ut så idag.
Elina och Sofia skulle åka i backen, men om jag fatta det rätt så ångrade dom sig och
ska sitta och vara sociala med Mig, Yohanna och Idah :)
  Sen på kvällen så blir det att fara till min syster Monica för att gratta hennes kille Rikard
som fyller år. Då blir det nog tårta och fika..
Huvva vad det är kalas nu,
Man går bara upp i vikt med stormsteg för att all tårta och fika ser så frestande ut,
men man får väl vara stark och stå emot litegrann :) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0