Jag gräver ner stridsyxan! 22/3

Vänskap är så mycket mer än att bara umgås och ha kul
Man ska dela så mycket med varandra,
Ledsna dagar, Stunder när man är arg och besviken och såklart glada dagar fyllda av en massa skratt
Man ska finnas där för varandra
Man ska ställa upp för varandra
och aldrig någonsing gå bakom ryggen på den andra.
Man ska kunna inse sina snesteg och be om förlåtelse
Men för att man ska bli förlåten krävs en massa saker
Ibland blir man kanske aldrig förlåten
Kanske för att man gjort så många fel under sitt liv så att det
tillslut blivit nog.




Jag är inte bättre än någon annan,
men jag kan vara starkare i vissa saker
och svagare i vissa saker än vad du någonsin kommer att bli.
Jag har blivit sviken så många gånger under dessa år
Av olika människor runt omkring mig.
Men jag orkar inte stå och gräla i all evighet.
Jag gräver ner stridsyxan och ber alla jag sårat om förlåtelse
och hoppas att dom som sårat mig också kan be om förlåtelse.
Så vi tillsut kan mötas på byn utan arga blickar
Surra på som vanligt och umgås som folk.

Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Jag ber om förlåtelse =)

2009-03-22 @ 20:31:39
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0