Hör och häpna, det kom från Jonte! 9/3

Hade tänkt hinna göra en liten snabb uppdatering här innan jag lägger mig för att sova.
Har varit en mycket lugn men ändå trevlig kväll ! Var först bara hemma och hade tråkigt,
men sen kom Jonte på att vi kunde ju gå ut och gå och såklart var jag inte sen att hänga på
när det äntligen var han som kom med det förslaget :) Så på med kläderna och sen var vi ute och traskade bland snön.
Vi gick en ganska lång promenad, för att vara vi i alla fall.
Vi gick även in hos Yohanna och hälsade på henne där också Kalle, Sofia och Jimmy var.
Vi tjejer bakade lite chokladbolar medans killarna surrade om bilar som vanligt.
Sen var fikat klart och då drack vi var sin kaffe kopp och nån chokladboll för dom som ville ha det :)
Vi såg också på spårlöst eller vad de nu hette. Och såklart så fick jag tårar i ögonen av medkänsla.
Töntigt kanske, men sån är jag.
Sen bar det av hemmåt där vi är nu, och nu ska vi lägga oss i sängen
för att slå på ett avsnit av c/o Segemyhr och sen sova :)

Så, G O D N A T T !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0