Gratis SvartTaxi existerar inte! 7/3

Folk som bara tar för givet, sånna gör mig så jävla förbannad!
Folk som tror att alla människor runt omkring dom ska ställa upp för dom,
göra allting som dom vill. Bara för att dom ska få ha kul, ha någonting att göra eller för att dom måste göra någonting!
Bara för att inte ni har körkort så jobbar ingen av era kompisar inom Taxi och defenitivt inte som gratis svarttaxi. Vilket betyder att dom inte skjutsar er dit ni vill utan att få ett öre eller någonting annat tillbaka.
Ni tror på fullaste allvar att allting kretsar kirng er..
 Har ni alltid varit så ? Jag trodde inte det, men nu märker jag hur ni är.
Enda gångerna ni hör av er, är när ni vill någonstans. Eller om ni inte har någonting att göra.
Ni är inga riktiga vänner, det ser jag och många andra också som hör hur ni beter er.
Men saken är den att killar inser inte sånt, dom tror att alla som inte säger eller gör något dumt, dom är deras vänner!
Men vänskap betyder så mycket mer. Det handlar om att bry sig om varandra, ställa upp för varandra, förstå den andra när den har något att säga. Men ni uppfyller inte någonting av detta..
Ja, ni kanske också växer upp en vacker dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0