Fika hos Jim! 25/3

Onsdag då ,
Fick sluta tidigt idag, vi slutade redan klockan halv 12.
Så men andra ord så hade vi bara två lektioner idag.
Kändes bra de.
For då hem, surrade med min bror som var här på lunch och sen gick jag och la mig.
Efter ett tag så kom Johanna förbi, vi surrade ett tag, tog en rök och sen for hon och fortsatte att jobba :)
Och sen la jag mig igen och sov till halv 5 för då kom mitt hjärta hem.
Sen var det mat, korv, köttbullar och makaroner :) mums!
Och nu ligger jag här igen, hajn for nyss ut och körde skoter.
Han blir väl borta tills det blir mörkt antar jag, eftersom att han inte har nå lysen på skotern.
Sen klockan 7 så ska vi till Jim och fika! För han fyller 17 år, vet inte om det är idag imorgon eller på fredag men :)
Det är nästan så att jag tror att det är idag! Nåja, jag får väl fråga ..

Dagarna är nästan fullbokade för oss ett tag framöver:

• Ikväll: Jim och fika :)
• Imorgon: TIll farmor och äta palt
• Lördag: Till min syster Helena och hennes karl och äta middag
• Måndag: Min syster Moncias kille fyller år
• Onsdag: Min älskling fyller år :)
• Lördag: Jontes Mamma, Magnus och syskon kommer hit! :) (mest troligt i alla fall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0