Ett rejält hål! 9/3

Skola åter igen! Inte alls kul, men men, snart är det lov igen och så är denna vecka och nästa väldigt slapp! Skönt.
Idag började vi 9.20 men när jag väl var i skolan så visade sig att våran lärare inte var på skolan så då hade vi hål till kl 1 alltså tjugo minuter till.. Men sålänge man har någon att surra med så går det ju bra och det har jag haft också! :) Mycke surr och skratt särklit från Yohanna :)

Har hållt på att fixa min blogg och såhär blev resultatet, vad tycks ? :)
Har även fixat Yohanna Magnussons blogg som hon ville ha den!

En vecka nu och sen helg igen, härligt. Vi ska upp till Vidsel på fredan och sova där till Lördan för att då fara och köra skoter och äta palt! mums :) Blir nog trevligt.
Sen har jag funderat på att fara till stan någon dag i veckan, mest troligt på måndag eftersom att vi bara har en lektion då på morgonen. Men bara jag får med mig någon, men inte verkar ju ha nå pengar .. Någon som vill följa med mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0