duckar när du åker förbi oss! 28/3

Lördag kväll var det då och vi har nyss kommit hem från min syrra.
Har varit där och ätit middag, tre rätters var de :) Och himla gott också. Fläskfilé och potatisgratäng till huvudrätt.
Nu är vi som sagt hemma och Jim och Mattias är här och hälsar på.
Dom sitter och ser nån film om nån plogbil och jag sitter här bredvid och skriver några rader här.
Blir nog att fara ut på byn på ett tag.
Hade tänkt ringa till någon snart och höra vad som händer. För jag har jäklat ingen aning.
Men jag gissar att det är ganska många i alla fall som är fulla, har jag rätt ?
Blir väl att ligga raggen som vanligt och inte göra någonting, men det kan också vara kul ibland.

Idag har jag varit med Johanna, vi surrade mest och satt i bilen :)
Följde henne också när hon skulle äta på Ä-P och då fick jag gratis kaffe.

Hahah ja att du orkar, gömmer dig eller rättare sagt duckar när du åker förbi oss, tror du inte att vi ser dig ändå, för efter ett tag så sticker du ju upp huvet igen. Är du så rädd för henne/oss.. Och du som säger att du inte är rädd för nå!
Men uppenbarligen så är du ju de.. haha jase jase.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0