Den 5 Mars!

Torsdag kväll nu. Sitter vid köksbordet och har inte så mycket att göra. Försöker vara social med Hugo som är här, blir ju inte att man träffar han så ofta. Men dock är han väldigt blyg så det blir lite svårt att prata med han, men han tinar väl upp efter ett tag.
Idag har det också blivit att köra skoter. Vi har varit upp till Johannas pappas stuga. Det var Jag, Jonte, Johanna, Jim, Jens, Ronja och Agnes :) Trevligt var det :) Men Jonte tänkte väl inte allt för långt och har inte heller kört fast någon gång med pappas skoter så han vet inte vilket helvete det är at få lös aset, men det fick han bevisat när han försökte köra där det inte var kört nå och där det dessutom hade drevat massa snö eller vad det nu heter! Så jag fick ringa efter Jim och fick komma och hjälpa oss!
Annars har vi inte gjort så mycket idag, Jonte har målat huven på skotern och jag har lekt med Hugo!
Har även laddat ner en film, Bedtime Story tror jag den hette ! Så det blir väl att se den sen ikväll.


     Agnes :)                                Hugo :)


Johanna & Ronja :)            Pappas skoter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0