Badhuset kallar! 2/3

Ska snart bege mig till badhuset här i Älvsbyn. Har lovat Lisa att fara och bada med henne.. Får väl se hur kul jag kommer ha det, hon kommer nog ha det jätte kul, men kanske inte jag! Nåja..
Ikväll ska jag kanske vara med Johanna, får se hur det blir. Just nu är hon ju i Piteå så.
Imorgon blir det kanske så att jag ska far till stan, pratade med Idah just och hon ville nog kanske följa, hon skulle bara kolla om det fanns pengar kvar i börsen så för idag ska hon ju klippa sig och färga håret så edt lär ju gå på några hundralappar :) hehe.
Sen ska jag prata med Yohanna, Sofia och Elina också tänkte jag för att höra om någon av dom också vill följa.
Men nu ska jag ta och packa det sista och sen fara och bada!


Saker och ting förändras, blir det någonsin som det en gång var ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0