Asså vad heter han? 19/3

Torsdagkväll då. Sitter här och skriver lite för att fördriva tiden med någonting.
Idag har jag varit på skolan ett tag, sen for jag och hjälte Johanna att packa hennes grejer och flytta dom ner på byn.
For sen och åt med henne på Mix för hennes pappa bjöd oss :)
Stod sen högst uppe på raggen och surrade med Per, Erica och Linda.
Sen for hon och jobba och jag for hem.
Och när Jonte kom hem från Traktor Tjänst så for vi på smultert och fika.
Och nu är vi hemma, har sett lite tv och snart ska jag klippa han och färga hans hår.
Vi måste bara på konsum först så jag får köpa nå hårfärg åt han..


"Asså vad heter han? ja han heter ....! JAHA, är det han :o fy fan vad han är snygg. Såg han på din pixbox och satan så snygg han är!! mums ;)"
Hahah, ja du är allt för rolig du Johanna men jag älskar dig ändå ;)

- show me how


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0