5 månader! 20/3

Har sovit i princip hela kvällen, vaknade kring 10 gick då och duscha sminka mig och sen tog jag en promenad ut på byn! Där jag träffade Sanra&Niklas så jag stod och surra med dom ett bra tag. Sen kom Jonte dit som har varit ute på vift hela kvällen. Sen for vi hem och sitter här i de lilla rummet och har det allmänt tråkigt.
Imorgon ska vi fara till min syrra i Piteå för hennes karl fyller år så vi ska dit och äta middag och så :)
Kanske blir det att kolla på skotercross i Högheden!

Jag funderar, kanske mer än vad jag någonsin gjort tidigare i mitt liv.
Förut tänkte jag aldrig, jag bara tog dagen som den kom.
Och struntade i hur jag hade det, för jag hade ju en sak i alla fall,
och det var dendär jävla alkoholen.
Varför skulle jag då ha brytt mig om nå när jag ändå hade den.
Jag levde ju livet förut. Söp jämt och var allmänt asig.
Fy fan vad kul jag hade och vad bra jag mådde psykiskt,
Trodde jag då ja ...
Men mår jag egentligen nå bättre nu?
Kanske, kanske inte.
Såklart så vet jag att det inte är av alkoholen.
För nu är jag en nykter alkholist kan man väl som säga.
Men för det så dyker det upp nya ..



- Idag är det 5 månader sen jag och min älskling blev tillsammans!
Tider bara går utan att jag hänger med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0