En vanlig lördagskväll! 6/6

Lördag kväll och vi har nästan sovit tills nu känns det som.
Till klockan 3 eller 4 låg vi i sängen i alla fall. Så idag har man inte hunnit göra mycket.
Vi har ätit, grävt fram golfen och duschat.
Nu ligger hajn och sover och jag sitter här och är mest irriterad.
Men de är väl som vanligt, de går ju inte vara mycket annat med
idioter som er runt omkring sig...

Senare ikväll kring 10 ska jag följa Sandra och Niklas till Piteå på crousing,
får se om de är nå livat där borta, man vet ju aldrig.
Egenlitgen är jag inte sugen på att fara dit, men de finns ju samtidigt ingenting
att göra här hemma heller så varför inte.

Igår var det fredag och jag tillbringade min kväll med Ellen,
först var vi hos henne och surra och tog oss en öl.
Sen for vi till nån och satt där och surra.
Sen for vi till Westo där de var fullt ös, där var i alla fall jag resten av kvällen.
Mycket trevligt och väldigt blandat med folk, men sånt tycker jag bara är kul.
Sen for jag därifrån kring 1 eller 2, jag vet inte riktigt.
Men då hade ju Jonte såklart kört fast med Golfen så då var de bara försöka
att få lös den.. Inge vidare gick de så vi fick gå hem.
Men idag tog den sig lös med hjälp av pappas baklastare.

Bilder från gårdagen kommer upp på min blogg imorgon eller något sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0