Skatteåterbäring! 9/6

Då har man lagt sig då och ska snart sova!
Tänkte bara skriva några rader här och kolla lite på internet först

Ikväll har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket,
sovit har jag gjort, i två timmar nästan och shit så skönt de var
Sen har jag klippt min älskling och färga hans hår,
men färgresultatet blev inte som jag tänkt mig,
de skulle bli mörkbrunt, men de är typ svart,
men jag tror att efter några tvättat så blir det nog bättre :)

Åh var nyss in på swedbank och kollade om jag hade fått nå pengar :)
Och ja de hade jag för skatteåterbäringen hade kommit,
så nu känner jag mig plötsligt väldigt rik!
Längesen jag har varit såhär sparsam och haft såhär mycket pengar,
sist de är nog förra sommaren när jag jobbade,
men då försvann dom typ lika fort så ...



Hittade en bild från förra åren när jag och Linda var i Lillstrand :)
En liten sommarbild ;)

Kommentarer
Postat av: Liinda

de va skoj =)

2009-06-10 @ 18:36:24
Postat av: welin

Jo de var de :)

2009-06-11 @ 22:52:09
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0