Och några år senare! 10/6

Då var de kväll igen.
Har lagt mig i sängen och väntar på att hajn också ska komma.
Vi ska se Livet är en shlager. Var nått tag sen jag såg den faktiskt!
Men jag tycker den är bra så varför inte se den då ?

Ikväll har de inte hänt mycke, jag har hållt på med mitt hår,
prövat olika frisyrer som jag ska ha på fredag, men det blir nog
bara något enkelt tror jag, kändes lättast så :)

På fredag blir de att vara hos Micke och inte hos Mattias.
Blev lite tjorv först men nu vet vi hur de blir i alla fall!
Och de låter bra än så länge ...

Imorgon börjar vi klockan nio, då ska vi samlas på elljusspåret uti nån barack,
där ska vi ha klassens dag, haha!
Vi ska väl äta, fika, spela nå kubb och så bara ha de allmänt trevligt :)
Blir nog en bra dag, sen ska vi ner och se på karnevalen som är klockan tolv ?


Jag när jag gick i sjuan :)


Och några år senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0