Midsommarhelgen! 20/6

Då var man i Vidsel då och har varit de sen igår.
Blev så att vi for upp till mamma och pappa i stugan och åt middag där.
Sen dansade vi kring midsommarstången, de som Lisa hade längtat efter hela kvällen.
Sen efter de så for vi upp hit till Vidsel.
Blev så att vi satt här i början av kvällen och sen skjutsade Magnus upp oss till Storforsen :)
Vi var hos Smigge först och sen blev de Raimos, eller vad de nu heter.
Där var de trevligt, mycket folk, trevliga människor och ja de som behövs för en bra kväll!
For hem kring halv 2 och då blev det att gå bums i säng :)

Idag har jag varit sjukt bakis, har sovit bort i princip hela dagen, till klockan 3 i alla fall.
Sen blev jag piggare och mycke pågrund av den goda maten tror jag :)
Grillat och potatisgratäng och så någon pepparsås :) Riktigt gott.
Och till efterrätt blev det hjortron, jordgubbar, glass och grädde :)
Sen ikväll har vi sett en film, jag, Emelie och Maria.
Pojkarna har sett lite till och från, men dom har ju oftast ingen ro att se en hel film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0