Köpa nya jeans! 4/6

Har nyss ätit en pizza som jag värme, inte en billys utan en man ska ha i ugnen.
Men fy fan hur den smakade, har nog aldrig ätit en dåligare pizza än den,
tomatsåsen var söt, riktigt söt, smakade nästan som jordgubbar,
sen var botten tjock och hade blivit alldeles mjuk av "tomatsåsen".
Sen var de bitar av tomater på den, och som du kanske vet,
så hatar jag tomater när dom är varma. Huvva. Nåja, jag stoppade den i kylen
så kanske Jonte vill ha den sen när han kommer hem..

Idag är jag ledig så har sovit lite extra länge, har hunnit göra lite
jobb i hälsopedagogiken också, så nu tror jag att allting är inlämnat,
hade typ inte lämnat in nå, 2 uppgifter tror jag och idag skickade jag in
typ  7 st eller nå. Har varit lite slarvig men men...
Borde träna på min redovisning också men de får blir lite senare idag.

Jag hade ju tänkt fixa till mig lite och sen he mig ut på byn och kolla om jag
kan hitta nå jeans på mim, börjar vara ont om jenas i min garderob,
eller jag har många, men dom flesta har gått sönder, så de är nog på tiden
att köpa nya tror jag.

Imorgon är de fredag och denhär veckan har gått otroligt fort,
men de är nog för att jag har haft fullt upp i princip hela tiden...

Igår var jag med Ellen, vi for på Café Storgatan och drack en kopp kaffe,
sen for vi till henne och surrade på som nå hönor :) haha!
Och kring halv tolv, lite drygt kanske så kom Jonte och hämta mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0