Kalas, ovanligt va ? 29/6

Idag var det inget vidare toppenväder, men ändå skönt på något sätt,
det var inte för varmt men inte för kallt heller, dock hade det kunnat få
vara lite mer sol så att hade kunnat steka lite i solen.

Har i alla fall varit med Ellen idag, kollat på tapeter, druckit kaffe,
käkat glass, klippt gräs och såklart surrat :) Mycket trevligt.

Sen ikväll for jag till min bror och hans familj och grattade Jenny, Hilda och Gunnar,
alla fyller år inom loppet av en vecka så vi tog alla i en smäll,
sen imorgon fyller farmor 88 år så då blir det också kalas.
Sen så dröjer det ett tag till nästa kalas, det blir inte förns den 14 tror jag, eller var det 12?
Annars vad som händer imorgon återstår att se, min karl jobbar,
så det återstår att se vad jag hittar på förnågot!

Kommentarer
Postat av: L i n n e a

Okej :) Ska se den, men frågan är ju när man har tid och ids ;>

2009-06-29 @ 21:48:12
URL: http://liiinneaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0