Inget hår kvar!! 16/6

Åh jag håller på att bli knäpp och mitt hår vill till att falla av!
Jag färgar de ju som ja, jag vet inte vad.
Blir aldrig nöjd, var nöjd med min lugg som den var från början
men inte med färgen för jag ville ha lite ljusare slingor,
så jag gjorde ljusare slingor, men nä, då blev de ju för fan vitt!
Inte alls så som jag ville ha, och håret blev såklart mer nött, så ja
då var man tvungen klippe lite, vilket gjorde att luggen är för kort nu
enligt mig. Och nu ikväll blev jag less, så nu är jag brunett.
Och är fortfarande inte nöjd, att jag aldrig kan bestämma mig!!
Jag blir så förbannad, de kommer sluta med att jag inte har något hår kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0