In the book about the story of the ... 3/6

Onsdag då och idag har jag jobbat från 9-1, sköna dagar
denhär veckan måste jag säga, men de är för att jag har fått välja
tiderna helt själv :) Så när jag slutade jobba idag for jag till stan.
Hittade lite saker fyra linnen blev de, två par trosor, en mugg, smycke till läppen,
och så två svarta och två rosa underlägg :) Dom var riktigt fina måste jag säga.
Sen handlade jag faktiskt ingenting mer, kändes som att de blev lite,
men jag handlade ju inte allt jag ville ha, kände att jag blev lite snål..

Imorgon är de torsdag och då har jag inte tänkt jobba,
är ledig från skolan men jag känner att jag måste lägga ner ett sista
litet kål på skoljobb så att jag hinner på allting klar och så att jag kan proven
nu innan man går på lov.

Funderar på vad jag skulle ha gjort nu, kanske gå ut på byn
och ringa till nån och höra om nån vill ta en rök med mig.
Men jag får se om jag orkar, känner mig slööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0